﹎大头敏﹎

﹎大头敏﹎

2010年3月30日星期二

for baby geh^^

 我知道我们的相遇不是偶然的

都是在你计划中??@@

这么说对吗?

哈哈


不过认识你真的很不错^^

这好像是那次离婚后

真正的partner

在游戏有你很开心


其实我也很爱吃醋

只是不敢表现出来

我还不了解你

怕因为这样你会讨厌

所以学会体谅^^

只要有你sek sek就不有事了



i knw i m noob

so i train hard everyday^^

cuz bi so pro ya

if go out ply i hope wont make u lose

fighting..!+u for mi


bi always pok my head x.x

then i open ur acc take liao this pic xDD


haha yeng mou?

=Xdon scold me ha

cuz onli gt bi pok mi

mi nvr pok bi

nt fair x.x


bibi i still rmb u say wan marry me geh

so i wan topup buy tat hair

but u say no need oh

maybe cuz u donno this reason gua

means u no wan marry mi ady?

u say if mi gt skype then wont on steps liao

mi nt wan force bi

just tell u knw somethings i hided

^^no marry also nvm ah

bi still is mine d rite?

mi wont so petty geh


^^thx bi

thx i can meet u

thx u always pui me

thx u sometime will miss me then sms me

thx urs all


i will always beside u

support u ^^

for everytime

love u muackz


  for eugene

plz don misundertand on me

we nt real couple ==''

0 评论:

发表评论